עו"ד קרן נדרי משרד עורכי דין נזיקין בטבריה

עו"ד קרן נדרי – עורכת דין נזיקין בטבריה
משרד עורכי דין בטבריה

אם נפצעת בתאונת דרכים, חלית במחלה קשה או נפגעת בעבודה – משרד עו"ד קרן נדרי נמצא כאן בשבילך!

עו"ד קרן נדרי עוסקת בליווי משפטי של נפגעים ובני משפחותיהם לצורך מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה.

במהלך שנות פעילות המשרד, נוכחתי לגלות כי כל אחד מאיתנו יכול להיקלע למחלה קשה, תאונת דרכים או פציעה במהלך העבודה אשר תשבש לחלוטין את החוסן הכלכלי, האישי והמשפחתי. במקרים אלה, אני אוכל לבחון את המצב הרפואי של הנפגע בעיניים משפטיות, לגבש את התיק מבחינה משפטית ולפעול בצורה נחושה להשגת הפיצוי הכספי המקסימלי בהתאם לנסיבות המקרה.

משרדי עובד על בסיס הצלחה בלבד, כך ששכר הטרחה נקבע באחוזים מהפיצוי שמגיע לך. לתיאום פגישת היכרות ראשונית בטבריה לצורך הערכת סיכויי התביעה שלך, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3223006 ואשמח להעניק לך ייעוץ משפטי ממוקד, אפקטיבי ואנושי.

עו"ד קרן נדרי – משרד עורכי דין נזיקין בטבריה

משרד עורכי דין קרן נדרי מעניק קשת רחבה של שירותים משפטיים בתחום הנזיקין (מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, תביעות ביטוח ופנסיה, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכדומה), דיני חוזים (צוואות, ירושות וייפוי כוח מתמשך) וליטיגציה בטבריה.

משרדינו מייצג תובעים בלבד, תוך הקפדה על אנושיות, מקצועיות וגביית שכר טרחה על בסיס הצלחה בלבד. לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני לתושבי טבריה והסביבה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3223006 ונשמח לעמוד לרשותך. 

ביטוח לאומי

תאונות עבודה

תאונות דרכים

תאונות תלמידים

ייפוי כוח מתמשך

צוואות וירושות

המלצות, חוות דעת וביקורות של לקוחות המשרד

תודה רבה על תשומת הלב, היחס וההכוונה המשפטית שהענקת לנו. רק בזכותך, אמא שלי קיבלה את הפיצוי שמגיע לה. אתם צוות של אלופים!!!

לתיאום פגישת היכרות ראשונית לצורך הערכת סיכויי התביעה שלך, ניתן ליצור עימי קשר ב - 072-3223006. אני אשמח לעמוד לרשותך מהשלבים הראשוניים ועד לקבל הפיצוי הכספי שמגיע לך!