עו"ד קרן נדרי משרד עורכי דין נזיקין בחצור הגלילית

עו"ד קרן נדרי – עורכת דין נזיקין בחצור הגלילית
משרד עורכי דין בחצור הגלילית

חלית במחלה קשה, נפצעת בתאונת דרכים או תאונה במסגרת העבודה? – אין צורך להתמודד עם המשבר לבד, אני נמצאת כאן בשבילך!

משרד עו"ד קרן נדרי מייצג נפגעים ובני משפחותיהם בהליכי מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח והפנסיה. משרדי בעל ניסיון רב, הצלחות מוכחות ואינספור המלצות בחצור הגלילית, כך שאני בטוחה שאוכל להשיג עבורך את הפיצוי המקסימלי שניתן לקבל על פי חוק.

לצערי, לא אחת אני פוגשת נפגעים ובני משפחותיהם אשר מטבע הדברים עסוקים בטיפול והשיקום הרפואי וכפועל יוצא מכך, מוותרים לחברות הביטוח, הפנסיה והמוסד לביטוח לאומי אם מפחד, מבירוקרטיה או חוסר ידיעת החוק. במקרים רבים, טיפול משפטי נכון אשר נעשה ברגישות ובנחישות יכול להעניק לך שקט נפשי, אוויר לנשימה ויכולות כלכליות לשיקום מתאונת הדרכים, המחלה או תאונת העבודה שפקדה אותך.

שכר הטרחה במשרדי נקבע באחוזים מהפיצוי שמגיע לך, כך שיש לנו מטרה משותפת, להשיג עבורך את הפיצוי המקסימלי שניתן לקבל במסגרת הטיפול המשפטי.

לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, דיסקרטי ומותאם אישית בחצור הגלילית, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3223006 ואשמח לעמוד לרשותך. במהלך פגישת ההיכרות הראשונית, אוכל להעריך את סיכויי התביעה שלך, ללא כל התחייבות מצידך.

עו"ד קרן נדרי – משרד עורכי דין נזיקין בחצור הגלילית

משרד עורכי דין קרן נדרי מעניק קשת רחבה של שירותים משפטיים בתחום הנזיקין (מימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, תביעות ביטוח ופנסיה, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכדומה), דיני חוזים (צוואות, ירושות וייפוי כוח מתמשך) וליטיגציה בחצור הגלילית.

משרדינו מייצג תובעים בלבד, תוך הקפדה על אנושיות, מקצועיות וגביית שכר טרחה על בסיס הצלחה בלבד. לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני לתושבי חצור הגלילית והסביבה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3223006 ונשמח לעמוד לרשותך. 

ביטוח לאומי

תאונות עבודה

תאונות דרכים

תאונות תלמידים

ייפוי כוח מתמשך

צוואות וירושות

המלצות, חוות דעת וביקורות של לקוחות המשרד

שירות זו לא מילה גסה, מהרגע הראשון הרגשתי שעו"ד קרן נדרי עושה את המקסימום בשבילי. תודה רבה על הטיפול המסור, אני בהחלט אמליץ עליך למשפחה וחברים בעתיד.

לתיאום פגישת היכרות ראשונית לצורך הערכת סיכויי התביעה שלך, ניתן ליצור עימי קשר ב - 072-3223006. אני אשמח לעמוד לרשותך מהשלבים הראשוניים ועד לקבל הפיצוי הכספי שמגיע לך!